Bellaaa -

May the force be with you

Haha, jag har fått höra av bl.a Essa att jag har kändis mani. ;) Jag har inte själv märkt av det fören hon sa det. Och nu då jag kollat igenom min blogg en sväng ser jag att de flesta inläggen handlar om film - serier - och kändisskap. Så jag borde kanske starta en celebrity blogg helt enkelt. ;) Men men.


Nu ska jag återigen ha filmmaraton men den här gången blir det ingen Harry Potter. Jag ska ta mig till en annan galax och kolla Star Wars istället. Har nämnligen suktat efter det hela dagen. Eller som min bror kallar det så fint - jag har blivit Star Wars kåt. ;)
Kommentarer
Postat av: ALICE

det var faktiskt internationella star wars-dagen igår! :D

2011-05-05 @ 22:11:05
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: Shelinda

Tror inte jag sett alla, och de jag sett har jag inte sett hela filmerna av. Nu blev det konstigt men du fattar nog =P



Svar: Hihi, jag med! Tycker inte om att festa alls egentligen, är inte intresserad, haha =P Eller jo, om det är familjefest, eller vad man ska säga, med släktingar och sånt så kan det vara roligt =D



Haha, så himla roligt hur jäkla lika vi är till sättet egentligen! =D Vilket FF-spel är din favorit? =D



Jag ska till Norrköping i helgen, så det kommer bli superbra! Hoppas du också får en trevlig helg! =D



Puss och kram♥

2011-05-05 @ 22:19:43
URL: http://shelindas.blogg.se/
Postat av: Therese Dahm - När foto är som bäst

sv: haha, bäst var ju det. Lev med det, hihi!



Usch, star wars (u)



Puss <3

2011-05-05 @ 23:24:15
URL: http://photobytherese.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback