Bellaaa -

Hijo de puta!

Depp/opeppt inlägg - Beware!
Och så var vi tillbaka på ruta nummer ett - igen.
Skulle ha varit på kurs idag men självklart skulle det bli trouble in paradise once again. Kom hem vid en tolv ca igår och tänkte att det blir precis lagom att sova nu och gå upp åtta imorgon bitti - trodde jag ja.. Ett par timmar efter tolv kommer mamma hem då hon varit ute och dansat med sina tjejkompisar och Hugo blir tokig och börjar skälla som bara den eftersom min dörr lyckats stängas till. Och jag vaknar upp snabbare än blixten ur min djupa sömn och får snabbt bakslag av illamående som hållit i sig under hela j*vla natten. Så de blev ingen j*vla kurs för min del. Inget j*vla sommarjobb heller säkert. Har en känsla av att det blev såhär just för att allting gick så himla bra. 

I ended up with: Illamående, sömnlöshet, sommarjobb, en besviken mamma och Carte d'Or glass väntandes på mig i frysen då jag känner mig liiite mindre illamående.

FUCK YOU - RIGHT BACK AT YAH'
Kommentarer
Postat av: ALICE

låter inte så bra det där? :/

2011-05-22 @ 13:26:51
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv; nä, men ibland har med fett deppiga perioder men det går ALLTID över. tänk sommarlov !

2011-05-23 @ 16:17:27
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv; precis! jag har faktiskt en ganska konstig period just nu. det är G-A-L-E-T mycket plugg i skolan, jobbigt med fotbollen, träffar min kille väldigt sällan, är nästan alltid sinnessjukt trött... men ändå är jag glad! riktigt glad tillochmed. så det känns skönt men jobbigt ändå.. ska bli så underbart med LOOOV>!

2011-05-23 @ 20:09:18
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback