Bellaaa -

01.05.11

Hejhopp i blåbärsriset!

Jag har inte varit inne på blogg.se på väldigt länge nu. (Har dock haft fullt upp.) Men jag tycker att någon minut kunde jag i alla fall gett bloggen.
Men nu är jag här igen och det känns väldigt skönt. :) Hoppas ni alla haft en toppen helg! - Det har i alla fall jag. Hihi! ;)

För tillfället sitter jag i min favorit morgonrock och bara slappar rövva av mig. And what a feeling! ;) Har bestämt mig för en ensam(men skön) slappkväll. Kolla igenom lite Vampire Diaries avsnitt och en och annan film blir det garanterat. Det är skönt nu då man har varit bland folk konstant i två veckor. Men de har varit två awesome veckor i alla fall. :)

Nu återgår jag till Elenas invecklade problem och njuter av de sista timmarna på första maj.
Men först måste jag bara kommentera Blake Livelys nya hårfärg och säga att jag avgudar den. Hon är så förbaskat snygg.



Ha en fortsatt trevlig helg/kväll så hörs vi sötnosar. Puss! ;)♥
Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

tack (:



älskar klänningen!

2011-05-01 @ 20:53:47
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv; tack så jättemycket! :) det är bara bra med mig :)

2011-05-01 @ 21:35:33
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: Alice

jätte fin blogg!!! kram<3

2011-05-04 @ 00:28:21
URL: http://missmeat.blogg.se/
Postat av: Shelinda

Svar: Jaa, jag har med saknat dem!♥ Förlåt jag märkte din kommentar inatt, var för trött för att svara då haha =P



Va bra ser fram emot att läsa din blogg igen =D Jag mår också bra, har slemhosta som är jobbig men jag överlever iaf, så jag är nöjd =)



Det låter ju härligt ändå =) Min påsk var inte heller något märkvärdigt eller speciellt påskig. Jag och älskling gjorde smörgåstårta som vi delade med hans mamma, sedan har vi bara haft det mysigt. Vi gjorde sushi på söndagen också, hihi ^^ På valborg gjorde jag faktiskt inget speciellt, jag var med familjen bara. =)



Jag ska lägga upp bilden så fort jag har min kamera hemma igen! Den är i Norrköping just nu så på måndag dyker den upp i bloggen =D



Kramar♥♥♥

2011-05-04 @ 14:22:47
URL: http://shelindas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback