Bellaaa -

4 Januari 2011.

Fyra dagar har redan gått av de nya året. Shit, tiden går verkligen fort. Fast det kanske är för att jag har spenderat tiden i soffan framför tv:n. Och har jag inte gjort de har jag antingen sovit eller kollat Vampire Diaries på datorn. Så egentligen har jag ju inte slagit död på tiden.. jag har ju gjort något vettigt då jag suktat efter snygg-ian. Skulle man filma mig skulle jag nog se ut som en människa som inte fått mat på en vecka och äntligen får syn på en Cheesburgare ifrån mc. Med andra ord så gått som galet desperat.. ;)

Nu ska jag byta filmval och välja något liiite starkare. Lite 'skräck' ligger på temat. Gick över till grannen och lånade en 'klassiker' - Motorsågsmassakern. Ska se om den är något att hänga i julgranen.  :)

Talk to you soon then - bye!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback