Bellaaa -

Inte mitt fel att du lider av avundsjuka..

Värst vad livet kan vara roligt ibland. Denna dag har varit den roligaste hittills känner jag. Har inte skrattat så här mycket på länge!
Imorgon blir det att åka hem till snygg-Becca och sova där. :)

Eftersom ingen här på bloggen vet någonting om hur min helg fått dessa u-svängar tänker jag inte nämna något mer än tack Becca för att du finns! ;) Och självklart alla andra vänner som ställer upp på mig!

Fick ihop ett lagom halvnormalt inlägg i alla fall! Woho, i'm back on track! ;)


Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Såklart jag finns för dig som du finns för mig! <3

Du är den bäste kusin !

2010-11-18 @ 12:34:01
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback