Bellaaa -

27 November 2010.

Har varit i full gång idag och kan äntligen sätta mig och relaxa lite. :)
Har firat bror och morbror idag så har hjälpt mamma att fixa det sista och sen har det sprungit folk här hela dagen.
Nu ska jag köra starkt på Krunegård och bara njuta av det sista jag har kvar av min lördag. I like it alot! ;);)
Imorgon är det herr match div 4 i åbyhallen - blir att kolla med hela tjocka släkten. Lite kul att hela familjen är involverad i någonting för en gångs skull. :)
Vet dock inte vilket lag jag ska heja på? Hultic grabbarna eller morbrors lag? Ae jag ska vara trogen mitt älskade Hultic tror jag! ;)
Sen ska jag ju träffa Emil också. Ack ack ack! En full proppad dag imorgon med. :)
Men nu ska jag sluta snacka om morgondagen för den är fortfarande ett mysterium. Nu ska jag återgå till min blivande make Markus som förgyllar min lördagskväll med sin härliga stämma och sina fina texter! ;)



Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback