Bellaaa -

BILDEXTRA - 1 & 2 Maj.

Mammi und me!
Jag & Becca, måste säga att det är ballare att vara knäpp! ;)
De glada små flickorna i väntan på att första majtåget ska starta..  ( Fotograf: Becca)
Och så kom bilarna..
Mustang!!!!!
Och så får de bli en bild på en av de snyggaste!
Självklart kom det massor av bilar men jag orkar inte slänga upp över 200 bilder på bilar liksom, det skulle döda vibben! ;)


Det får bli en supersnygg bild som Becca tog på min och Kevins efterlängtade hambööörgare! Fett me goda var dom!
Vi är så snygga, han är ball och jag.. är lost i skallen på bilden(?) :o
Hon är för söt min lilla älskling.
BLOMMOR!!
OHYEAH!
Det luktar verkligen sommar nu!
Bilden talar för sig själv!
Kommentarer
Postat av: LIENE

Så kul att du hittade tillbaks till mig då:D och tack för komplimangen!



Jättefina bilder:)

kram

2010-05-03 @ 06:45:44
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin blogg och fina bilder Bella :D

2010-05-03 @ 19:03:47
URL: http://doubleup.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback