Bellaaa -

Andra Avenyn - The End.

Vill börja detta inlägg med att ta farväl av den bästa svenska serien som någonsin skådats i landet (ja Becca och jag har ju en speciell favoritserie ut över denna) men ändå. Jag tycker att avslutet i Andra Avenyn var mycket bra, speciellt då Liv & Kim pussades. GOOOOSH! :)
Haha och hon Katarina kan gått hamna på psyket tycker jag, hon var inget och ha varken i sitt handlande eller i sitt huvud.. hon va sjuk. :)
Men de jag blev lyckligast av att se under tiden då Roxanna sjöng var Markus i fängelset - Fy va glad jag blev då. Det första jag tänkte då jag såg honom i början av avsnittet var ' TA FAST DEN JÄVELN!!' och de gjorde dom också! Woho.
Anyway, tack för en otoligt bra serie att titta på en onsdagskväll svt, you made many of my days!
Han är ALLTID snygg ----------^
^------- Där med! Hehe!

Måste säga att jag diggade hans tröja :)
Kommentarer
Postat av: LIENE

Har inte sett den serien på så sjuuukt länge!:/

2010-05-05 @ 22:42:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Rebecca

HAHA , våran serie är ju bäst, men den här är bättre xd Jag tyckte dom hade gjort det bra så det slutade som det börja. Det har dom fått till bra. Vi inte riktigt hur jag ska kunna leva utan AA men får väl börja se den på datan (Y)

2010-05-07 @ 17:40:24
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback