Bellaaa -

7 Maj 2010.

Sitter här nu och drömmer och våran läckra byggare i skolan. Marina och jag blir helt galna och vinkar och allt - haha men han ler och vinkar tillbaka, dessutom tittar han väldrigt ofta!
Men Julle och jag har konstaterat att han kommer nog polisanmäla oss inom kort eftersom vi förföljer honom på jobbet och gör hans arbetsplats obekväm HAHAHA! xd
Nu ska jag käka lite och sen blir det att softa hela dagen, inget ut och springa idag, alla dagar utom fredag har vi sagt och de är så sköönt för min skoskav är inte kompis med mig. Haha.
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

ha en bra fredag :)

gå fram och prata med honom istället, hehe poliser i skolan, vill du väll inte ha ;D haha



Puss&kram<3

2010-05-07 @ 16:33:52
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback