Bellaaa -

23 Maj 2010.

Satte mig just vid datorn och tänkte att jag måste uppdatera bloggen en aning.. och då när jag skulle kolla vilket datum det var idag fick jag panik. Det är ju allt för få dagar kvar till sommarlov. Vart hamnade all tid man hade att förbereda sig? Flög den till Kina eller?
Jag är självklart extas men samtidigt är jag nervös. Kommer sommaren också gå fort? Det tänker i alla fall inte jag tillåta! :)
Tänk om man fick byta liv med någon för en vecka en månad. Vem skulle du då valt?
Själv hade jag valt Nicki Reed - just för att inte nog med att hon är super söt och allting, utan också för att hon får tillbringa tid med stora stjärnor. Jag skulle bli som en spion och kolla upp hur alla stjärnor är in real life liksom. Det vore fränt att se hur Kristen Stewart, Ashley Greene, Robert Pattinson och Taylor Lautner är i verkligheten till exempel, tänk om dom är super bitchiga och man bara skulle vilja strypa dom, eller så kan dom ju vara personer med båda fötterna på jorden och som är super härliga. Vem vet hur de är på inspelningarna av filmerna, jo Nicki vet det, många fler med men Nicki vet! ;)
Kommentarer
Postat av: josefine is my name ;)

sommarloooov, jatack! hoppas också den inte flyger förbi för fort bara :) men vi ska hitta på massor av kuliga grejor <3

2010-05-23 @ 19:43:41
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-27 @ 20:49:06
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

det låter helt underbart trevligt :)

det tycker jag vi får ta och göra,

imorgon kan ja tyvärr inte. men när kan dudå?:)



Puss<3

2010-05-28 @ 22:58:51
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback