Bellaaa -

16 Maj 2010 - Pink is.. cool.

Jag känner att efter gbg har min smak förändrats. Jag har en rosa mobil, damn.. och dessutom köpt en ljust rosa avslutningsklänning. Hm, var försvann den tuffa Bella som inte orkade med rosa? Hon blev uppäten av blodiglar tror jag..
Mitt dåliga uppdaternade har berott på att jag inte ens varit kvar i samma stad, inte ens samma län.. Klassresan till Götet blev minnesvärd och jag ska försöka tigga till mig bilder ifrån dom som tog kort eftersom jag min dummis inte fick plats med kamerajäveln.. det enda opraktiska med system kamera, dom tar plats.
Nu blir det att kolla sista avsnittet av The Vampire Diaries sen sova.
Ha det gött - Haj! ♥
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

det blir någ grymt snyggt, en rosa mobil med :) fint.

jag var heller ingen rosa männsika förut, helt plötsligt så går rummet i ljus lilla och rosa och matta rosa, vart ska detta sluta, hehe :D



sv.

Aw du är för underbar, tack :) du är för go :)

låter bra det :)<3

2010-05-16 @ 21:31:04
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Rebecckah

HAR DU FÅTT NY MOBIL ? :o <3

Rosa är bäst färgen (Y)

2010-05-17 @ 22:30:55
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback