Bellaaa -

Ett skratt förlänger livet.

Jag har satt upp lappar i hela lägenheten där det står bara positvia saker på, lappar ska få mig på bra humör. Färgglada med positiva ord kanske till och med kan förändra mitt humör. =)
Jag har en sån himla lust att sitta och spela Sims 3 hela dagen idag - har egentligen ingen lust att umgås med någon nu i helgen. Jag vill ta tid på mig själv. Göra saker jag behöver göra, saker jag vill göra och saker jag mår bra av. Jag ska börja med en skön dusch och klä mig i mina nya fina kläder Emilia kom med igår. I LOVE IT!!
Jag ska kanske till och med ta nya bilder. :)

Uppdaterar mer senare. :)
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

va bra att du hitta så mkt.

vem vet kanske hittar ännu mer :)



vi får ses någon dag merra tycker jag :)

pussss&kraam <3333

2010-03-21 @ 10:41:29
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback