Bellaaa -

Alice in wonderland!?

Jag var ju och tittade på den otecknade verisionen av Alice i underlandet igår och nu tänkte jag ge er min lilla åsikt om filmen: Först måste jag kommentera att Johnny Depp var otroligt söt som den galne hattmakaren - han såg lite busig ut. Filmen i sig var mycket bra gjord och även fast att handlingen inte var den samma som den tecknade verisionen så var filmen galet bra. Jag såg den ju i 3D och då blev allting genast annourlunda. Jag skulle rekomendera att se den filmen, 3D eller inte den var tillräckligt bra för att se utan. :)
Har någon utav er sett filmen, och vad tyckte ni om den? :)





För er som inte sett filmen ska jag ge er en liten trailer att titta på. :)

Kommentarer
Postat av: Evelina | Missmini ♥

Fiin blogg :D <3

2010-03-07 @ 10:52:34
URL: http://missminis.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: tack detsamma!:)

2010-03-07 @ 11:04:43
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback