Bellaaa -

20 Mars 2010.

Någon vaken? Jag är i alla fall - har varit vaken till och från hela natten, och ändå är jag pigg som en nötkärna.
Börjar bli tokig på Sakke(en av våra fåglar) som sitter vänd emot mitt håll och skriker som en idiot. Tror han vill att jag ska starta lite musik, då brukar dom bli glada. :)
Eftersom klockan är runt tio kan man inte höra av sig till Sara om hur vi ska göra idag - hon ville sova till elva och jag måste låta henne göra det tror jag. Därför ska jag kolla några avsnitt av O.C och sen ska jag plocka lite i mitt rum. ;)
Det är helt otroligt att jag går upp rätt tidigt varje helg nu för tiden. =)



Slänger iväg en bild på Rachel Bilson, just för att jag
tycker hon är så söt och för att hennes stil är snigg!


Ha det bra så hörs vi - Hejs! :D
Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

När i sommar? (: <3

2010-03-20 @ 10:34:52
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback