Bellaaa -

2 Mars 2010.

Nu har jag kommit hem från skolan, ätit och slängt mig framför tv:n. Men självklart finns det inget bra att titta på bara för att jag behöver slappa en stund innan jag börjar med städandet. Får bli att slänga på en film och bara softa i några minuter - pausa - städa - starta - pausa - fortsätta städningen, så ser planen ut. Så att jag inte blir så slö att jag struntar i att städa.
- Får hoppas mamma inte läser detta..     Funderar på om jag ska dammsugga hela lägenheten, bara för att överaska henne lite grann. Hon kommer säkert inte lägga märke till de men dte kan ju vara kul att komma hem och känna att det är fräscht runt om sig. Ska ge henne lite relax tid sen also då hon kommer hem.

 Måste bara säga de att låten nedan är grymt bra.

                                                                                          

Sweet Dreams - Beyonce

Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

naw vad gullig du är :)

hon märker någ får vi hoppas :)



ni skulle med på bio i helgen eller?



Puss&Kram <3

2010-03-02 @ 17:59:38
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback