Bellaaa -

19 Mars 2010.

Hallojjjj.
Jag är happy face! Det är fredag och allting känns bäst för en gångsskull. Imorgon bär det av till älskade Sara bara för att jag hade lovat henne, och jag älskar det! På söndag är det söndag och idag är det fredag och jag är glad i ögat känner jag. Fick mina heta extremt rosa tränings shorts idag som jag ska springa i på stranden i turkiet i sommar och se ut läcker ut i. Dessutom har jag ju en snygg svart sport BH nu också. Me like!


Hoppas mitt topp humör håller i sig och att jag är glad för resten av helgen. Och jag hoppas självklart att eran fredag blir lika bra som jag planerar att min ska bli.
Ha det bra så hörs vi - Hejs! :)♥
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

va bra att de passa :D

Kanske kan få se dom, så jag vet hur de ser ut i verkligheten :)



Kanske kommer tidigare, om det är lungt ska bara äta och så :)



puss&kram <333

2010-03-19 @ 16:05:23
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka fina shorts. Nu kmr du vara sniggast i hela turkiet sen ju :O :D !

2010-03-19 @ 16:13:47
Postat av: Rebecca (:

Ska ni åka till turkiet ? :) <3

2010-03-19 @ 22:11:59
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback