Bellaaa -

16 Mars 2010.

Hejsan hoppsan!
Nu var man hemma från skolan dåva. :) Dagen har varit ganska soft ska jag säga, np i engelska idag - på hör förståelsen lär jag få IG känner jag. Sen hade Calle egen lektion på idrotten - vi spelade bowling, måste säga att de gick väldigt lyckat till för mig mot slutet där kände jag. Och så var den en super snygg kille som jobbade där, så man kunde inte koncentrera sig så mycket .. (a)

Nu ska jag pluppa in min text som jag ska läsa upp på de geer, önska mig lycka till! :)
Ha det bre tills vi hörs igen - Hejs! :)
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

lycka till gumman :)

pusssar och krammar i massor <333

2010-03-16 @ 21:23:03
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback