Bellaaa -

12 Mars 2010.

Game night.. nej inte bokstavligen, eller? :P
Vad jag vill komma till är att jag och min kusin ska kolla på handboll senare. De ska bli super kul.
Kort om dagen nu då: Skolan började med musik och Julle (min underbara vän) lärde sig låten vi ska spela upp för klassen på piano, så vi klinkade lite tillsammans! :D Sen har dagen bara rullat på som vanligt. Var på Maxi en snabbis förut också, hittade bara ett linne som föll mig i smaken. :P

Nu blir det att fixa i ordning sig lite, kanske borsta ut håret som jag inte hunnit göra än, kör även på en vanlig sminkning idag mascara och lite foundation. (y)
Badrummet here i come!

Btw, tänkte fråga en sak: Hur ser den härligaste fredags kvällen ut, soft framför en film med vänner, eller ute och röjer runt med folk? :)

Dessutom får ni absolut inte glömma: Trailern till Eclipse! Klicka HÄR!

Ha det bra så hörs vi - Hej! :)
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

roligt att du har planer för frdagen :)

ska sitta hemma och glo på tv själv :(



puss&kram <33

2010-03-12 @ 19:02:51
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback