Bellaaa -

Mina två vill ha,

Hittade en super snygg sex and the city box på Emilias blogg och jag bara måste ha en sån. Den är så läcker dessutom innehåller den 19 dvd skivor med alla avsnitt. Bättre blir det inte!
En sommar utan sex and the city är INGEN sommar. Jag sitter varje natt och kollar på avsnitten som visas och även om man sett dom måste man se dom igen.

Dessutom har jag insett, att jag vill nog ha en satio trotts allt. Har ju sagt tidigare att det är min dröm mobil men jag har försökt tänka efter varför just jag ska ha en sån, och svaret har jag ju framför mig. Bloggen. Den ger mig chansen att blogga när som. Jag den är supersnygg vilket jag med är, hehe ego. Och så har den alla de funktioner jag vill ha på en mobil. Den är allt och lite till.
Puss på er alla, nu ska jag kolla på film! ♥
Kommentarer
Postat av: Im back with a smile on my face

hehehe :D

den är faktiskt billig på cdon, till och med att den var dyrare på ullared, det är chockande.



super snygg mobil :)

2010-07-12 @ 23:05:11
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Im back with a smile on my face

sv.

förstår det, jätte fin ;D

2010-07-13 @ 10:25:48
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback