Bellaaa -

Little house

Amanda Michelle Seyfried; 3 December 1985, Allentown, Lehigh Country - Pennsylvania. (Ålder 24år)
De filmer man mest känner igen henne ifrån är, Mean Girls (Karen Smith), Mamma mia (Sophie Sheridan) & nya filmen Dear John (Savannah Lynn Curtis). Hon kommer även vara med i den nya filmen som kommer ut snart på bio Letters to Juliet (Sophie)!
Har ägnat många timmar åt henne idag. Har lyssnat på låtar hon sjunger och kollat på filmer hon medverkar i. Min favorit låt för tillfället är Little House som är med i filmen Dear John, novellen av Nicholas Sparks. Filmen i sig är också otroligt bra. Handlingen får mig att gråta, så som många av hans andra filmer. Dessutom tycker jag om sättet Amanda agerar i filmer. Och självklart hennes långa guld färgade hår. Så fiiint så fint!

Kommentarer
Postat av: Im back with a smile on my face

hehe mycket tur att det var ett gäng snygga barkroppade grabbar :D då blir allt mycket roligare :D Speciellt, när jag blir så nervös och skjuter min boll, över hela stället, till dera bana, haha, så typiskt ;D



aw tack sötan :)

puss&kram gummsan, jag vet, super kul :D:D

<3

2010-07-13 @ 22:35:21
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback