Bellaaa -

I'm so poor won't you lend me some money?

När man vill göra så otroligt många olika saker har man oftast aldrig pengar till att göra det. Nu blev jag super sugen på att kolla på Eclipse igen men självklart har jag inga pengar. Och bara för att jag är 16 år nu så får jag inget studie slash barnbidrag under Juli och Augusti, skit säger jag bara? Vem har sagt att ALLA sexton åringar måste ha sommarjobb? Jag har inte fått tag på ett sommarjobb trotts att jag letat som en tok hela våren och halva hösten. Vad är det här? Nu skulle jag bli överlycklig om jag bara fick en tia till en liten glass..
Folk kan ju heller inte begära att man ska kunna spara på pengarna varje månad för att ha pengar på sommaren sen. Pengarna brinner ju för fasen bort. Allting är ju så otroligt dyrt nu för tiden.
Va skönt det ska bli att komma bort några dagar och åka till kusinen så att man slipper tänka på pengar för en gång i miljonens skull. :o
En positiv sak jag läste nyss på sveriges största blogg, ni vet vilken jag pratar om.  :) Kissies så klart, det var att om man borstar tänderna med salt så får man i alla fall vita tänder? Någon som har testat det eller? Vore ju en dröm om det fungerade. ;)
Kommentarer
Postat av: josefine

Nej salt ska du nog inte ha, visst tänderna blir vita men för att komma till det så slipar du bort den skyddande emaljen.. aj aj inte bra (N) belsibubb!

2010-07-19 @ 00:21:59
Postat av: caroline

hur mår du idag då?:D

2010-07-19 @ 10:57:59
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback