Bellaaa -

Stationär in ma <3

Ja orden talar för sig själv - jag sitter vid Essas sationära dator och hon vid min laptop. Kul att sitta vid något nytt. Har nämnligen inte suttit vid en stationär ordentligt sen jag själv hade en - vilket var ett tag sen! :P
Sitter och väntar på att min bror ska logga in på msn för jag måste nämnligen skicka bilder på mitt löshår till han - hans flickvän ska lägga ut dom på sin blogg. Ska sälja av med det, och hennes blogg är ganska poppis så hon ville hjälpa till - gulligt! :)
Haha riktiga blogg nördar är vi här - Essa och Fredrik försöker hitta Fredriks 'gamla' blogg och jag skriver inlägg. Den enda som saknas är Patrik, men han får vara med i själva bloggen istället - för han lär nog aldrig skaffa en egen. Hehe! :D

uppdaterar kanske senare, annars säger jag godnatt nu! - Hejs! :D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback