Bellaaa -

Hejsan!

Kom nyss hem från skolan. Är smått irriterad på snön just nu asså. Jag hatar den. Make it go away - typ. Nu sitter jag framför datorn för att förbereda allting tills morbror kommer och vi ska ringa upp Jessica - min kusin i Boston - så vi kan prata på Skype. Mamma har ju ingen direkt koll på allt som har med datorer att göra så det får bli jag som fixar allt .. Har prov pratat med henne i alla fall och ska ringa upp henne sen då morbror kommer om ca; en halv timme. :thumbup:
Jag är även jätte stressad för att jag måste plugga engelska och så får jag ingen tid till de, varken i skolan eller hemma. Smått stressad sådär. Min kära granne Essa ( http://Essavond.blogg.se ) har lovat att hjälpa mig så gott hon kan sen. Och det är POSITIVT! :)
Hur som haver .. ska jag vända dagen mot den positiva sidan helt idag. Ska göra det bästa av allting.
Hörs senare, Hejs! :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback