Bellaaa -

Godnatt.

Nu ska jag sova, orkar inte lägga in bilder och sedan redigera och tillslut ladda upp dom. Dagen var behövande. Har ju mått lite sisådär på senare tid. Även om det kanske inte märkts i mina inlägg.. - känner inte för att skriva massa tråkiga inlägg om mitt mående. Känner för att hålla det för mig själv istället.

Tack Essa för en mysig dag - den behövdes verkligen. Känns som om jag kan ta ett nytt kliv i livet igen. Inte bara stå still på samma plats hela tiden.. Ska börja om mitt liv på nytt. Ska hitta tillbaka till de som verkligen får mig lycklig igen!

Nu ligger jag i alla fall och kollar på Grease - den filmen är bra.  Dom är rätt korkade där och det gör mig glad. Det är också något jag saknat. Har massor av roliga minnen med den filmen..

Ha det bra så hörs vi! :)
Kommentarer
Postat av: Bögjävel

okej :) vilken film? Jag svarar på kommentarer

2010-01-26 @ 23:50:08
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Essa

sv: Dagen blev verkligen lyckad! Det var kul, trevligt och framförallt skönt! Ser fram emot att ha fler av dessa dagar! Hoppas jag kan underlätta lite för dig i livet <3

bryr mig om dig hjärtat! <3

2010-01-27 @ 11:56:01
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback