Bellaaa -

I want you to want me

.. i need you to need me. Finns massor av sångtexter som får mig att tänka på att jag behöver någon. Inte för att bara ha någon. Utan jag vill känna mig älskad för en gångsskull. Känna att man alltid kan vända sig till någon - att den personen vill ha dig lika mycket som du vill ha den. Att slippa känna tvivel om allting - bara köra sitt race. Jag tror faktiskt att det jag kommer få uppleva det - antingen är jag nästan där eller så har jag en lång väg kvar. Men jag känner starkt att även den känslan kommer att bli min. Och jag ska se till att den blir det också. Ett tecken and I sure as hell I will go for it!



För tillfället sitter jag som vanligt i min säng och funderar. Något som blivit väldigt vanligt den senaste tiden. Bra eller dåliga saker - men för en gång skulle kan jag möta dom tankarna och nästan helt besergra dom själv. Nu är det bara mig själv jag ska ta itu med och sen ska allt bli okej.

Kanske ska ta mig tid att skriva ner något meningsfullt som även ni förstår och som ni kanske till och med vill höra:
jag har blivit förälskad. Och nej inte i en pojke - utan i en tv serie. Den började nyligen på tv och nu är jag helt fast i den, jag måste se mer av den hela tiden. Crazy!! Men den är bra - och för tillfället får den vara min pojkvän. Jag har dessutom snart tittat klart hela första säsongen av One Tree Hill som jag fick av Marcus i födelsedags present - hur desperat är inte de? Jag börjde se på den i går kväll. Wierd! :D

Anyway, tillbaka till verkligheten - måste ta något att äta, har inte ätit så mycket idag. Ha det bra så hörs vi! :)
Kommentarer
Postat av: Essa

Du kommer hitta kärleken och det har jag sagt. Du vet att du är bra - se till att inte tappa den vetskapen.

2010-02-15 @ 21:07:52
URL: http://essavond.blogg.se/
Postat av: E L I N

sv; haha jag vene, för derek ? han är läskig. plus att jag va hemma sj. foobiii :o

2010-02-16 @ 20:50:49
URL: http://ejliien.blogg.

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback