Bellaaa -

28 fabruari 2010

Blev ju som sagt bio igår - och jag är verkligen kär i Logan ( Percy Jackson ) snyggwe på hög nivå. - Geten i filmen var ju i allafall bäst, humor! ♥
Sen då vi kom hem blev det ännu en film - Män som hatar kvinnor. Marcus och Emilia hade aldrig sätt den så de blev att se den - och jag måste säga att det är en grymt bra film.
Nu är det bara att vänta tills Percy Jackson och kampen om åskviggen kommer ut på dvd. :DD






För tillfället spelar jag lite Taylor Swift, hon är mmmycket bra. Vaknade imorse av att mamma kom in hon kom in att jag behöver somna om.. ://
Nu mår jag prima - och jag ska sms:a Essa och se om vi skulle ses en stund idag! :)

Ha det bra så hörs vi - hejs! :D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback