Bellaaa -

Saknar dig, Dumbo.

Tjena grappar och sejor.
Här sitter jag i mitt kalla rum och väntar på att vintern ska vara över. Var ute och kastade snöbollar till Hugo idag. Och det var så mycket snö att han försvann. Han 'skrek' dessutom av kylan. Och är det så kallt att inte ens min snötokige-hund uppskattar snön längre då har det gått för långt. Så bort med all snö och ge mig solsken och 25+ minst! ;)

Om tre dagar är det julafton, men det känns det inte som..
Har inte lust alls för jul i år.. Har blivit sjuk också så vill bara lägga mig i sängen och dra huvudet över täcket och sova. Naaahjs!

Nae nu drar vi till med något possitivt. Dagens låt kanske? Vi kör på de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar den låten

2010-12-22 @ 09:12:11
Postat av: Dumbo

Saknar dig med trögisen <3

2010-12-22 @ 22:53:15
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback