Bellaaa -

We will die together,

Muse - Dom bästa av dom bästa.
Take it or leave it. Det är liksom antingen eller. Visst att jag är helt förälskad i Plan Three's musik, och jag kan verkligen sitta och blotta min själ för Secondhand serenade. Men de här är något alldeles extra. Som om det var plockat ifrån självaste himlen till just mig. Det bästa är att det är sån stor variation. Fartigt men samtidigt lika bra utan. Man känner att bandet lagt ner sin själ för att förmedla känslor. I just love it, that's all.
Därför bjuder jag på en video ifrån min nuvarande favorit, hehe! ;)
Den börjar bra och sen blir den bara bättre och bättre, tills den sen blir bäst! ♥
Kommentarer
Postat av: Essa

Den är svullen som fan.. kan knappt gå eller ens få på mig någon sko. suck För övrigt gör jag ingenting, kom hem från sjukan nyss! Du då?

2010-08-10 @ 01:11:10
URL: http://essavond.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kraam

2010-08-10 @ 01:25:26
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback