Bellaaa -

So lost in the moments

' Yesterday is over, it's a different day. Sound like broken records playing over. But you promised her, next time you'll show restraint. You don't get another chance, life is no Nintendo game. But you lied again, now you get to watch her leave. out the window, guess that's why they call it window pain.. '




Längtar tills jag står där en dag med den här filmen i min hand. Gud va bra den var. Och gud vad snygga skådespelare. Ibland känner jag att jag har svårt att komma tillbaka till verkligheten då jag sett de här filmerna. Tänk om bara Jacob kunde komma till mig i en dröm. Bara för en natt. En sån dröm prins tackar man verkligen inte nej till. Just som det ser ut nu har killarna i den 'verkliga' världen en svår mall att följa. Om dom inte är självaste Jacob Black såklart. ;) Nej, u var jag lite små rolig. Men vem vet min historia kanske slutar som för Tom Cruise och Katie Holmes - var inte han hennes tonårs crush?
Men taylor är ju rätt eftertraktad så det är lika bra att lägga ner på direkten.
Det jag faller för hos han är nog hans vackra ögon och hans mörka hår och just för att hans ansikte på något vis är så perfekt.. Och självklart känslan av att man känner sig liten i hans armar. Trygghet med andra ord. HAHA! Lol det här blev ju en riktig kärleksspalt och sånt går ju inte. :D
Nu blir det film och imorgon ska jag sova ut riktigt ordentligt. Sköööönt! Hej på er! ;)
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

tror ja vet vilken ja ska välja, hinner säkert ändra mig, haha! Men blir thriller troligtvis.



Pusssar <3333

2010-08-12 @ 23:18:55
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

hehe :D

men skickar ett sms när ja cyklar hemifrån mig, så du vet när ja kommer :)

puss&kram <33

2010-08-13 @ 00:07:53
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback