Bellaaa -

Tårar av kärlek.

' Cause you're all I want, you're all I need .. you're everything. '
' I'd give it all I'd give for us, give anything but I won't give up. '
' And I will walk on water, and you will catch me if I fall. And I
will get lost into your eyes, and everything will be alright. '
' And it's you and me and all of the people and Idon't know why
i can't keep my eyes off you. '

Finns så himla många texter som tyder på kärlek och känslor.
Och jag känner att jag vill känna såhär som i dom raderna.
Vad vore ett livet utan kärlek och känslor egentligen?
Luft vi andas utan nytta? Känslor vi aldrig fick känna?
Tårar vi aldrig fick fälla för någon? Människor vi aldrig fick älska?

............................................................................................

Kan komma på så himla många låtar som får mig att tänka på Den känslan.
Och jag känner att jag börjar få känna känslan jag talar om. (Once and for all.)
Och det är helt obeskrivligt!


Love lives forever.
Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback