Bellaaa -

Något som inte stämmer..

Nu har jag städat Agnes bur, har blivit rasande på jordens befolkning (de flesta av den) och har planer på att sitta och lipa till Dear John.
Jag är så less på att folk tror att allting alltid ska gå enligt hur dom vill. Som t.ex jag har tjatat på mamma att jag vill flytta här ifrån den här gården hur länge som helst. Har någonting hänt? Nej, samma jävla gård - ny lägenhet bara. Jag mår så dåligt här att jag vill spy på allt och alla här.
Men hon fattar ju inte att jag behöver en ny start, en riktig start. Jag trivs inte i lägenheten vi bor i nu och jag kommer ALDRIG att göra det heller..
Nu ska jag sluta beklaga mig för er här och kolla film, vi hörs då jag är på bättre humör!
Hejs!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback