Bellaaa -

26 April 2010.

Hejsan!
Idag vaknade jag upp med kramp i magen. Det gjorde verkligen skit ont. Försökte göra allt för att kunna gå till skolan, men då det var dags att gå klarade jag inte ens av att gå. Nu är det lite bättre efter att jag haft värmekudde på hela dagen. Imorgon blir det skola.
Haha man kan säga att jag haft hem undervisning idag .. av mig själv. För jag har nämligen pluggat som en dåre. Läst Eclipse som är boken jag ska läsa i svenskan och så har jag försökt komma på hur jag ska skriva so:n.. HARD!
Nu ska nog jag plocka in en dvd i mammas rum och lägga mig i hennes rum och kolla New Moon, bara för att trösta mig själv lite!
Ha det bra så hörs vi - Hejdå! :)
Kommentarer
Postat av: Rebecckah.

SV; Det står ju att den heter en kärlekshistoria.

2010-04-26 @ 14:32:22
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback