Bellaaa -

16 April 2010.

Goddagens! ( kväll är det ju nu då men haha )
Jag tänkte bara säga att fredagar är bäst! Det är så skönt att veta att man har två hela slapp dagar. :)
Var med mammi ut till jobbet för att hjälpa henne med avslutningen för spelare och ledare, men tyvärr kände jag mig jätte låg och var tvungen att åka hem. Det är som tur var bättre nu men jag är fortfarande ledsen över att det blev som det blev. Men det positiva är ju att jag har Becciz här som sällskap. :) Vi ska käka massor av onyttigt och dricka mycket cola ( mamma har till och med tvingat mig till de) YAY!
Måste bara skriva att jag tycker att Emilia är en så otroligt gullig människa. Det är svårt att tro att människor som hon existerar alltså. Jag är så glad att du och Marcus fann varandra. Jag är så glad att du och jag fått en så bra kontakt - det bästa som finns är att prata med dig. För du förstår mig så bra, du lyssnar verkligen och hjälper.
Jag måste säga att jag älskar dig pluppis, hoppas vi ses snart igen! :) ♥
Nu ska vi kolla en film, see you later alligator! :D
Kommentarer
Postat av: Gråt full tjej <3

åhh gud gumman, fick tårar i ögonen.

tack gumman, du betyder massor. är super glad att vi har denna underbara kontakt. älskar och prata med dig med,det är så lätt (om du förstår). jag försöker så gott jag kan, men verkar kanske som jag lyckas när jag hjälper dig, hoppas :)



älskar dig med stumpan, det hoppas jag med, miss you girl. ses ju imorgon också <3<3<3<3<3<3<3

2010-04-17 @ 10:51:12
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback