Bellaaa -

Kristen comeback!

Det har varit tyst på Twilight-fronten alltför länge nu. Inte en enda bild på månader här. Men idag ska jag ta och gosa ner mig i sängen och kolla den eftertraktade filmen 'Welcome to the Rileys' för en gångsskull. Och jag lägger även in en film på Kristen, vilket var förlänge sedan de hände.



Kristens omslagsbild för Vogue i februari(I think) Lika söt som vanligt!!


När vi ändå är inne på just Twilight ämnet. Längtar extremt till Breaking Dawn del 1. Men det är jag garanterat inte ensam om. Va skönt det känns att ha fått väcka liv i twilight-febern åter igen. Ja har saknat just denna känsla. Den är så olik känslan jag har för The Vampire Diaries, men de är ändå lika starka. Wierd, kan man verkligen känna sån passion för filmer/serier?

Anyway, nu blir det film.
Pösspöss.
Kommentarer
Postat av: vicky <3

Hej! Nu har jag en tävling på min blogg :D

http://vickydisco.blogg.se/2011/march/mandag.html#comment



var gärna med och tävla ^^



Förlåt om du hatar sånna här kommentarer.. <3

2011-03-21 @ 17:08:01
URL: http://vickydisco.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback