Bellaaa -

EMA 2010.

Where you are the one, that lies close to me. Whispers, "Hello, I've missed you quite terribly."
I fell in love with you suddenly. Now there's no place else I could be, but - here in your arms.



Vad är felet med mig? Jo felet med mig lyder att om jag hittar en text som beskriver hur jag mår at the moment måste jag skriva ner de någonstanns. Vare sig det är i mitt personliga meddelande på msn eller här på bloggen måste de publiceras!
Det är någonting jag stör mig på, men något jag inte kan sluta att göra.

På tv; Eva Longoria 2010 MTV EMA's Host - Jag älskar't! Hon är så sjukt söt, snygg och allt där emellan. ;)


Saknar dig sexymama!
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det känns att vi inte träffats på ett tag. Nu måste vi skärpa oss och ta oss i kragen och ta och träffas. Det var många och ;)

Älskar den bästaste kusin :)

2010-11-08 @ 06:48:33
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback