Bellaaa -

31 Mars 2010.

God eftermiddag.
Är fortfarande sjuk, och det som gör de ännu värre är att jag har träningsvärk i baken också - så det blir ju bara värre eftersom det känns som om jag blivit påkörd av en lastbil eller något. Jag måste vara mer ovältränad än vad jag trodde om jag får träningsvärk av att göra några övningar. Men det bästa med träningsvärk är ju att man vet att träningen biter på en då! ;)

Nu ska jag försöka hitta något roligt att göra - finns inte så mycket att göra då man är sjuk. Speciellt inte då man varit sjuk ett tag. Blir nog att spela något av Tv-spelen jag lånat av min bror, GTA San Andreas ( bara för att han tycker jag suger på bilspel) och Spiderman 2 - YEAAAAH! :D


Bjuder även på triss i snygghet, ja i ett inlägg utan bilder kan det ju inte sitta fel med bilder på snygga Beyonce Knowles, right?





Ha det bra så hörs vi! ;)

Kommentarer
Postat av: Essa

sv: eftersom mitt hår inte är slitet efter avfärgningen så förstår jag inte riktigt vad du menar. Sen beror det helt på vilken avfärgning du använder. Det är inte som att bleka håret om du trodde det. :)

2010-03-31 @ 14:44:15
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback