Bellaaa -

En vacker händelse - Ett vackert minne.

Jag trodde inte att jag skulle vilja titta på bröllopet, just för att jag inte tyckt de verkat intressant. Men sen nu hela kvällen har jag suttit fastklistrad vid tv och kollat. Och en o annan tår har jag släppt. Tycker Victoria var så vacker, hennes klänning var verkligen kunglig. Nu har hon äntligen fått sin prins!
Och jag blev också väldigt rörd av att höra kronprinsessans tal.

Victorias tal:

Kära, kära vänner, jag vill börja med att tacka svenska folket för att ni har gett mig min prins.

Vi, min make och jag, är så otroligt glada och väldigt tacksamma för att så många vill vara här och fira tillsammans med oss. Det är en enorm upplevelse, det är vår absolut största dag hittills i vårt liv. Att känna ert stöd betyder mer för oss än ni någonsin skulle kunna förstå. Det är något otroligt. Idag är en dag som vi kommer att bära med oss i våra hjärtan för resten av vårt liv.

Tack!


Svt1 kommer vara på hela kvällen enda tills det är slut. Hehe, senare blir det troligen en film.
Dom ser så lyckliga ut. Hihi. Får hoppas att allting går bra för dom!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback