Bellaaa -

Babybajs kom hem snart! ):

Tisdag idag då och jag sitter för tillfället vid datorn och ska spela lite sims 3 har jag tänkt mig. Just för att jag har så fruktansvärt jäkla tråkigt och då är det kul att designa hus, hehe.
Rubriken talar för sig själv - Kom hem snart Essa!
Förlåt för super tråkiga inlägg utan någon mening. Jag har nämligen börjat må dåligt med mig själv igen och kommer inte på något viktigt att skriva längre - med tanke på att inget känns viktigt längre.

Nu ska jag och min drickyoghurt spela sims och lyssna på musik resten av dagen. Super tråkigt jag vet!
xoxo /G.
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

tycker inte om att du börjat må dåligt med dig själv. finns här det vet du, kommer alltid göra det <333



snart tar vi middag och bio. och bara har det super bra :)



pussssar till dig <333333

2010-06-08 @ 21:43:38
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback