Bellaaa -

Fredagsmorgon!

Vaknade vid halv nio, mamma och jag skulle bege oss till vårdcentralen och ta en massa halsprover ..  Det gick bra - hade ingen halsfluss i alla fall. :) Så nu ska jag använda hostmedecin i två tre veckor, får hoppas att det fungerar. :thumbup: Blev ingen skola idag med tanke på att vi bara skulle åka pulka - orka de då man är sjuk??? :o
Just nu sitter jag  sängen med Agnes - mitt söta marsvin - Hon piper som en galning och springer omkring. Och hon springer upp på kuddar och rullar ner för dom. Haha hon är så söt! ♥ Försöker även få tag på Essa som verkar sova fortfarande. Har så tråkigt och vill ha något att göra. :P
Dagen ska i alla fall spenderas med Essa och vi ska ha en riktig spa-dag och rå om oss själva! Det förtjänar vi. :)



Kollade igenom datorn och hittade mega gamla bilder på mig då jag hade orange/brunt hår - det var då jag skulle färga håret blått. Och så hade jag bara en piercing då. Hihi. Saknar håret. :blush:
Kommentarer
Postat av: Essa

Förlåt för att jag tog mig en förbaskat härlig sovmorgon , men natten var visst lång för min del! ;$

Haha - ja det ska bli skön - och roligt! Käka gott ikväll - kanske ta några nya egokort later? =D <3

2010-01-22 @ 15:58:32
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback