Bellaaa -

Fredag.

Har varit på Maxi med mamma nu en sväng - hittade lite smått och gått. Bland annat köpte jag ny foundation - super snygga solbrillor som varit efterlängtade - ett kort jackliknande plagg ( ni som hänger med förstår vad jag menar) och sedan lite smått ifrån glitter. har ingen tid att lägga ut bilder på det just nu - men jag kan (om ni vill) slänga iväg en bild senare på inköpen, för just nu ska jag göra mig iordning myskväll at Mimmis place blir det nämnligen!
Jag har även tillbringat dagen med att förstå mig på Sony Vegas och jag tror det går ganska bra för mig- eftersom att movie maker vägrar använda video klipp fick det bli lite VEGASSSSSS - videon läggs upp på youtube senare och även en länkis på bloggen blir det! :)

Nu måste jag skynda mig att fixa iordning mig - ha det bra så hörs vi alla glada läsare! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback