Bellaaa -

Style

Okej, jag sitter ofta och funderar på klädstilar. Jag har länge nu velat hitta min egna stil. Men ofta ploppar tankar som 'jag passar inte i sånt' eller 'jag vågar inte' upp i skallen. Osäkerheten har lagt en vägbom för mig och jag lyckas inte bryta upp den. Egentligen består mina drömmar - vad det än handlar om - av tankar inte handlingar. Jag tänker ofta till mig snygga outfits eller ett liv med mitt dröm yrke - men inte gör jag ens en fluga för narr för att få det jag vill ha och behöver. Weird. Nu tänker jag inte sitta och skriva ner en stor fakta bok om hur min hjärna fungerar för som ni redan har märkt gör den knapp det. Men medans vi ändå är inne på det här med stil så vill jag bara lägga till att jag har fallit head over heels för Gillian Zinser stil.
Love - Lovely - Gillian.
Kommentarer
Postat av: rebecka.blogg.se

sv; okej, det låter skönt :)



ha en bra kväll! :)

2011-06-07 @ 20:54:35
URL: http://rebecka.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Våga klä dig hur du vill!! :) Hon har grym stil!! :)



sv: hihi jo jag ritar åt folk! Vad gullig du är som tycker att jag är duktig! Jag funderar på att ha en tävling snart där jag tävlar ut ett porträtt som vinnaren får välja själv. Hoppas du vill vara med då! :D

2011-06-08 @ 21:18:04
URL: http://adaras.se
Postat av: ALICE

sv; tack!



allt bra idag? _)

2011-06-09 @ 14:10:00
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback