Bellaaa -

Back in business!

Gott nytt då till alla!
Jag känner att det här året kommer bli awesome. ;) Inte bara för att det är de så kallade 'norrköpings året' (011). Utan för att trotts att jag bara spenderat min tid i sängen med snorig näsa och irriterande hals, så har jag redan byggt en massa planer inför året!
Mitt nyårslöfte är att komma igång med träningen så man håller sig frisk och kry. Och självklart att inte ha så mycket krav på mig själv. TAGGATAGGATAGGA!!

Nu ska jag snora ner ännu mer hushållspapper och kolla vidare på min älskling. Ofc the one and only - Ian Somerhalder. Jag har blivit beroende av honom den senaste tiden..

Märker att jag även är lite små fräck och nämner snor hela tiden. - AWESOME!
C'yahh! ;)♥
Kommentarer
Postat av: TTyyrraaaaa

sv:okej lägger till dig nu :)

2011-01-02 @ 21:44:19
URL: http://tyratheone.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback