Bellaaa -

Jag + Raina = awesome!

Ohja, min kära vän Essa har pulat i photoshop och fått ihop något jag längtat efter men varit galet osäker på, nämligen ljust hår - eftersom mina ögonbryn är mörka har jag alltid tänkt att det kommer se konstigt ut. Men nu har hon äntligen lyckats överyga mig och nu är det bara att springa ner till affären och inhandla färg. Can't wait!




Har tidigare haft lite ljusare hår - då jag skulle bleka det och seda färga blått. Men det blev ju mer av en tigerkaksfärg. Men nu kan jag tänka mig en ljustbrun färg. De skulle inte sitta fel alls. :) Typ som Raina ifrån Top Model 14 då! :) Eller vad tycks? ;)

 

 

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

svokej :D

2011-04-02 @ 17:59:17
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback