Bellaaa -

Decisions, decisions..

Min blogg är fixas och fin - äntligen! Jag gillar designen, tack till Essa som tog sig tid att fixa den till mig. Jag tycker allting blir så mycket bättre då en annan gör den. I alla fall då någon annan kommer med synpunkter åtminstonde. Nu var det ju jag som kom med små synpunkter ibland och Essa som gjorde själva jobbet och ska därför ha mest ära över det! :)
Haha dock måste jag säga att vi är fruktansvärt DUMMA ibland. Hur kan man INTE komma på att man måste uppdatera 'bloggsidan' för att se de nyaste uppdateringarna? Nä vi var så korkade så vi trodde vi sabbat hela bloggen då vi skulle flytta över designen ifrån 'testbloggen'.. (Säkert ingen som fattar vad jag snackar om förutom Essa då självklart men kul var det allt. ) ;)

Nu ska jag slänga mig på kudden och sova. Har inte lyckats bli tillräckligt trött fören nu. Jag har suttit och funderat ut hur det närmaste året ska se ut. Och jag har nog hittat min lösning!


The world used us as an exuse to go mad. - George Harrison.
Kommentarer
Postat av: Essa

Synd att vi är så tröga ;D

men det blev ju bra till slut!

Underbart!

2010-09-10 @ 01:33:53
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback