Bellaaa -

10.10.10!

Hejsansvejsan.
Idag är det den tionde i tionde tvåtusentio, och ikväll är det Jersey Shore på tv. Just därför älskar jag söndagar så mycket!
Imorgon är det då möte på skolan angående hur detta år ska se ut för mig, ser jag fram emot det? Nae inte direkt. Vill helst stanna hemma. Hehe! ;)
Sitter och spelar ett spel på mobilen där man puzzlar ihop olika disney bilder, och mitt i allt kommer en bild på Yuna ifrån ffx upp. Och det fick mig att tänka tillbaka på då jag och Essa satt i mitt rum, hon spelade och jag flätade in extensions i hennes hår. Det var tider de! :) Därför var jag tvungen att kolla igenom bilder på olika karaktärer ifrån dom spelen och självklart var jag ju tvungen att ta hem några bilder på Cloud Strife.

Hoppas ni får en bra avslutning på veckan! :)
 

Hihihi!
Kommentarer
Postat av: MADDES

Idag har jag pluggat och varit på lunch hos farmor med familjen. Vad gör du nu? Kram

2010-10-10 @ 17:56:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Essa

HAHA KRÄKAN!

Gick mötet bra? :)

2010-10-11 @ 13:37:31
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback