Bellaaa -

Love is on fire!

Känner mig starkare än någonsin just nu. Är verkligen så glad att jag snart spricker. Allting har vänt, och allt dåligt jag känt har genast vänts om till något bra. Tack vare de viktigaste i mitt liv, vännerna.
Beccas och min relation har växt starkare an stål och ibland känner jag faktiskt att vi är oslagbara.
Jonna och jag har hittat tillbaka dit vi var tidigare. Och hon gör mig alltid så glad!
Sen mitt i allting har vi ju snygg-elin som är underbar bara för att hon finns.
Och för att inte tala om Josefine, du är en stjärna. På riktigt!
Vi får dessutom inte glömma Filip som är allmänt rolig och söt!

Tack som fan för att ni finns!♥

Helgen har bestått av stan med Jonna i fredags och sen i lördags kollade vi herrarnas innebandy match, hihi! ;) På söndagen sen träffade jag Emil, så förbaskat söt är han!
Idag sitter jag och lyssnar ordentligt på låten Josefine tipsade mig om för länge sen 'Firework - Katy Perry', just eftersom jag saknar Josse så mycket!


Men dagens låt blir nog ändå;


Woho, i like it alot! ;) ♥


Kommentarer
Postat av: josefine with a E

aaw du är för söt min sötnos!

saknar dig med som satan i gatan ska du veta =( så nu får vi allt bestämma en dag att ses på tycker jag! en STOR puss på det!:) <3

2010-11-22 @ 19:24:15
Postat av: Rebecca! :)

INGEN KOMMER I MELLAN OSS!

<3

2010-11-22 @ 19:36:57
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback