Bellaaa -

Gästbloggare!!!

Tjobaa!
Jag är Bellas lilla omogna kusin! Jag gästbloggar på denna underbara blogg!
Ska berätta att Bella är den mest underbaraste presonen som finns på denna jord! Hon finns alltid där och har gjort det sen jag inte kunde stå på egna ben. Vi har alltid kul när vi är med varann , men det blir även små bråk man kan tro vi är systrar ibland. Jag vet inte vad jag skulle gör utan Bella. Ingen Bella ingen Becca såäre bara! Det går inte att ändra på det. Det är sjukt skönt att vi har hittat tillbaka till varann. Vi börjar få samma intressen igen och jag har mognat till mig lite. Vi är lite på samma nivå igen. Det är sjukt skönt att ha dig där vid min sida. Kan komma till dig vilken sekund som helst och du skulle aldrig säga nej.
Bella tack för att du finns! Vi klarar ALLT tillsammans bara vi vill och det vill vi! ♥

Kommentarer
Postat av: alice ♥

fin blogg (L)

2010-11-23 @ 11:02:51
URL: http://alliicebiieeber.blogg.se/
Postat av: alice ♥

fin blogg (L)

2010-11-23 @ 11:03:06
URL: http://alliicebiieeber.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback