Bellaaa -

I'm gonna burn it down, down, down!

Grillpartajjjj med brudarna ikväll då. Vi kommer äta oss fulla på korv, godis och allt annat vi ska käka att vi kommer ligga i magplågor resten av terminen, haha. Men de äre lätt värt! :)

Kort sammanfattning sen senast; Har haft magont igen, hehehe.
Skola, plugga som bara den, sen igår blev det att se andra sidor av många personer, fick se sidor hos personer jag helst ville slippa undan. Och nu inatt fick det bli en omväg till akuten med en vän. Hoppas hon mår bättre snart. Fick dock se då hon blev sydd i armen och det var as coolt, men det är jn inge vidare i alla fall. :/
Just nu fixar jag mig och driker läsk, nu tänker jag såhär, kommer jag inte dricka tillräckligt med läsk ikväll? Och jo de kommer jag ju, men man ska ju börja tidigt ;) Kommer säkert upp en massa bilder här på bloggen ifrån ikväll så det kan ni sitta och ladda för. Haha! :)
Ha det bar så hörs vi - Hejs.
I miss you, it hurts.
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ar det mig du saknar ?

JAG SAKNAR DİG !

Direkt nar jag kommer hem kommer jag till dig om du inte ar hemma sa sitter jag pa din sang och vantar eller jag sitter i maritas sang för jag vagar inta vara ensam xd <3



Lova mig en sak kusin ?

Sommaren 2010 ar varan ! <33

2010-05-31 @ 14:33:43
URL: http://rebecckaah.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

hej, filmkväll snart kanske, om du vill? :)<3

2010-06-02 @ 20:56:34
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback