Bellaaa -

Friday I'm in love..

Sköönt, ska softa ordentligt idag känner jag. Jag har all rätt att gör det för:
1. Vi spelade upp låten vi tränat på ett bra tag nu inför klassen (jag sjöng)
2. Vi hade idrott och jag körde stenhårt trotts min skoskav.
3. Jag och Marina kämpade som hjältar för att få byggaren att vinka (vi lyckades). En dag ska han bli fotograferad av oss I swear it's true!
4. Vi hade nationellt prov i NO idag.. No comments.
5. Hugo åt upp nästan all min mat. :(
6. Jag ska snart plocka i ordning på mina kläder.
Jobbig dag! ;)
Slänger iväg en bild på de 'viktigaste' personerna i The vampire diaries åt er. Det livar upp de hela! :D
och så måste jag slänga iväg en bild på den viktigaste:
Ian Somerhalder såklart! ♥

Måste bara säga också att EMILIA - ge mig ditt lösen + användarnamn för att kunna läsa din blogg gumman! Pussen!♥
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

skicka ett sms med användarnamn och lösen till dig.



puss&kram <3

2010-05-07 @ 22:39:42
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: julle

DAMON!!! HET HET HET

2010-05-08 @ 15:20:24

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback