Bellaaa -

Vi kör på de!

Okej, så nu har jag suttit och funderat lite här. Växer håret snabbare på sommaren eller inte? För mitt hår växer knappt känns det som och jag börjar bli tokig på det. Har varit inne på det där med äckta hårförlängning men då jag skaffat clips on har jag ena gången blivit typ 'lurad' och den andra gången har det varit så HIMLA dyrt. Dessutom känner jag att jag vill ha mitt egna äckta hår..
Så ja ska nog sattsa på att äta mycket B-vitamin och se om de växer bättre och snabbare nu då det är sommar.. Vi kör på de!

How about hennes hår? :) (skådis som varit med i Blue Water High som Perri Lawe och i X-Men Origins: Wolverine som Emma Frost)
Kommentarer
Postat av: helena

Har försökt kommentera din blogg i flera dagar men det har inte fungerat. Har kommit på " sidan kan inte visas " varje gång.

2010-03-29 @ 21:01:24
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: helena

Oj förlåt. Jag hade två fönster uppe så den kommentaren skulle till någon annan :). Det jag tänkte säga till dig var att du har en trevlig blogg :)

2010-03-29 @ 21:41:42
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback